Anchete

Cum vrea o firmă controlată din umbră de baronul Ionel Arsene să îngreuneze construirea Autostrăzii A7

Autostrada Moldovei ar putea fi denumită, fără să greșim, autostrada lui Umbrărescu, dacă ne luăm după numărul de licitații câștigate de constructorul băcăuan.

Asocierea SC SA & Pe Construct SRL – SC Spedition UMB SRL – SC Tehnostrade SRL, formată din firmele lui Umbrărescu, a câștigat zece din cele 13 loturi scoase până acum la licitație pe autostrada A7, Ploiești – Siret.

În total, firmele lui Umbrărescu ar urma să construiască autostrada între Buzău și Pașcani, pe o lungime de 255,73 de kilometri.

După cum era de așteptat au început să apară și contestatarii acestor licitații câștigate de băcăuan, motiv pentru care deja o asociere anonimă din județul Neamț a contestat, pe 10 ianuarie, licitațiile de pe toate cele trei tronsoane dintre Bacău și Pașcani.

Respectiva firmă contestatoare, denumită Danlin, este condusă de omul de afaceri Dan Amurăriței, originar din localitatea Secuieni, județul Neam, a înregistrat scăderi succesive a cifrei de afaceri.

Mai mult, aceeași firmă care contestă licitațiile câștigate de Umbrărescu a distrus drumul comunal DC91, din localitatea Lungani, neținând cont de restricțiile de tonaj aplicabile pe acel tronson, motiv pentru care primăria din Lungani a primit mai multe plângeri de la locatari din cauza dezastrului făcut de Danlin.

Acum, respectiva firmă vrea să îngreuneze procesul de construire al Autostrăzii pe lotul Ploiești – Buzău, depunând și aici contestații, unde câștigătorii au fost turcii de la Nurol.

Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor a admis parțial cererea depusă de cei de la Danlin și a dispus reevaluarea ofertelor.
Surse din piață arată că Danlin XXL ar fi controlată, din umbră, de baronul Ionel Arsene, președintele Consiliului Județean Neamț, autorul moral al dezastrului soldat cu prăbușirea unui pod hobanat în județul Neamț.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *