NATIONAL

De ce se produc atâtea accidente mortale pe DN2E85? Drumul NU ESTE PREVĂZUT CU 2 BENZI DE CIRCULAȚIE

„E85, supranumit şi drumul morţii, este practic o şosea făcută de mult timp, de 20 de ani, cred. A fost una dintre primele şosele modernizate din România. Acolo e o ciudăţenie. Avem o bandă dus, o bandă întors, şi mai avem un acostament care este confundat de multe ori cu o bandă. Acel acostament este de multe ori mai lat, ajungând chiar la lăţimea unei benzi, de multe ori îngust, dar care şi dispare câteodată, ajungând aproape de zero. Acea oscilaţie este interpretată de şoferi ca fiind o bandă de circulaţie şi, de cele mai multe ori, traficul lent merge pe acolo. E şi de bine şi de rău. De bine, pentru că se poate circula mai repede pe acea şosea, dar de rău este pentru că avem tentaţia de a merge mult mai tare pe banda normală şi pentru că de multe ori nu încap patru maşini una lângă alta. Dacă avem câte una pe fiecare acostament şi câte una pe benzile normale, iar acostamentul se îngustează, iar cei care sunt pe mijloc sunt şi grăbiţi, nu suportă să meargă cu viteză legală, apar accidente groaznice.

Atunci maşinile din mijloc se ciocnesc. Apar aceste tamponări frontale, cu multe victime. Această şosea a ajuns să fie pe locul 1 la victime, la concurenţă cu DN 1. Asta arată că gradul nostru de civilizaţie şi de ştiinţă de a merge pe un drum modernizat, cu asfalt bun, cu dungile trase, confortabil, este scăzut. În loc să scadă numărul de accidente pe un astfel de drum, apar accidente grave.

Nu ştim să profităm de infrastructură bine făcută, cu excepţia acelui acostament”, a declarat Titi Aur la DC Conducem.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *