Cultura

Un nou LOGO pentru municipiul Râmnicu Sărat

Consiliu local din Râmnicu Sărat a apobat brandul municipiului, compus din logo și slogan. Noua imagine are ca scop promovarea localității, în contextul dezvoltării comunității locale.

Totodată, a fost aprobat și manualul de identitate vizuală , document ce conține regulile generale de utilizare a brandului municipiului Râmnicu Sărat.

Brand-ul, compus din logo și slogan, va fi folosit gratuit de autoritățile admnistrative locale , de structurile de cazare, agențiile de turism sau instituții subordonate, acesta putând fi aplicat pe diferite elemente de infrastructură urbană, afișe ,cărți de vizită, mobilier stradal, pliante sau pe suveniruri.

Formele grafice reprezintă clădirile din localitate, fiind prezente atât forme clasice cât și forme care exprimă contemporanismul, formând în cele din urmă simbioza dintre stilurile clasice, tradiționale și moderne.

Alt element distinct este calul, un simbol al orașului, care denotă inteligența, viteza, curajul și forța.

Nu în ultimul rând, sloganul ,,Oricând. Oriunde. Orașul meu,, este asemănător unei declarații de apreciere și devotament față de urbe, dar și o recunoaștere a rolului fiecărui râmnicean în desfășurarea activității cotidiene.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *