Ce despăgubiri în bani primești de la WizzAir pentru zborurile întârziate și care este procedura
Cea mai slabă companie aeriană care operează în Europa, condusă de ungurul József Váradi , WizzAir, poate plăti pasagerilor despăgubiri pentru zborurile cu o întârziere mai mare de 3 ore.
Compania ungurească a fost în atenția presei europene de mai multe ori, fiind blamată pentru modul defectuos și discreționar cu care își tratează clienții, însă aceștia au ,,omis,, să facă publică procedura și condițiile în care firma aeriană poate restitui bani, în contul despăgubirilor, către pasageri.
De asemenea, procesul online este îngreunat și din cauza trecerii de la Wizz Air Ungaria la Wizz Air Malta. Pentru zborurile din România, schimbarea indicativelor a generat anumite blocaje în sistem.
Nu de puține ori cei ai căror zboruri sunt întârziate nu știu cum trebuie să procedeze și la ce au dreptul.
Astfel, pasagerii sunt abordați în aeroporturi de obicei, de reprezentanții unei companii de recuperări. Aceasta le promite să-i ajute în obținerea de despăgubiri financiare. În general, pentru Europa (distanțe de până la 1.500 km), compensația pentru o întârziere mai mare de 3 ore este de 250 de euro.
În schimbul acestui serviciu compania de recuperări percepe un comision de 100 de euro de persoană. Pentru cei care se văd în situația descrisă mai sus, să recupereze 150 de euro li se pare rezonabil, așa că acceptă.
Puțini sunt însă cei care știu că își pot recupera și singuri banii de despăgubiri de la Wizz Air, durează chiar mai puțin decât dacă fac solicitarea prin intermediul unei companii de recuperări. În plus, primesc și suma întreagă, adică 250 de euro.
Este cunoscut faptul că, la fel ca în cazul numărului de telefon gratuit pentru sesizări, procedura este „ascunsă” pe site-ul celor de la Wizz Air.
Însă, cel mai simplu și direct este să se acceseze link-ul: https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/compliments-and-complaints/