Zeci de râmniceni se plâng că nu le-au ajuns facturile la energie – ,,Poștașii încurcă adresele,,
Una dintre cele mai abjecte societăți de furnizare a energiei electrice, Electrica, a reușit să îi enerveze la culme pe pensionarii buzoieni după ce au fost deconectați de la rețeaua electrică fără însă să fi primit facturile timp de câteva luni.
Oamenii au luat cu asalt punctul de lucru al Electrica Buzău, unde le-au cerut angajaților de acolo să îi ajute rapid.
Pentru rebranșare, societatea le solicită celor în cauză și peste 1000 de euro, însă oamenii știu că nu au cum achita o asemenea taxă, mai ales că vina nu este a lor.
Mai mult, societatea cu pricina a emis facturi și de 10.000 de lei, chiar dacă mai bine de trei luni, aceștia nu au emis facturile aferente.
Chiar și în plin scandal, reprezentanții Electrica Buzău nu au ținut cont de situația în care se află oamenii, motiv pentru care a continuat seria deconectărilor de la rețea.
Printr-o practică comercială înșelătoare, societatea Electrica le solicită celor debranșați, pe lângă achitarea facturilor așa-zis ,,restante, o taxă uriașă de debranșare dar și o sumă suplimentară pentru ca aceștia să aibă sold pozitiv.
Situație oarecum asemănătoare și la Râmnicu Sărat
După ce mai bine de câteva luni facturile clienților care au domiciliu în cartierul Piața Halelor au fost încurcate de factorul poștal, situația regăsită în prezent este oarecum asemănătoare.
Pe lângă faptul că poștașii care deservesc această zonă au tot fost schimbați, probabil din cauza salariilor mici și a condițiilor mizere pe care le oferă Poșta Română, situația pare că nu s-a remediat, astfel că, zeci de râmniceni nu au primit facturile la utilități.
În realitate, se pare că facturile au fost emise la termen, însă poștașii au încurcat adresele, astfel că plicurile cu facturile la utilități au fost lăsate în alte scări de bloc, decât cele de destinație.